رمان دون

رمان انلاین به همراه درخاستی های شما :)

رمان دون

رمان انلاین به همراه درخاستی های شما :)

رمان دون

پیشنهاد ویژه ی سرآشپز
رمان جیغ
............
ترس...
دلهوره....
با وجود این همه ظرافت دخترانه....
رویارویی با اتفاقاتی که هیچ وقت ب ذهنشم نمیرسید با ان ها روبه رو شود
اشک هایی سرازیر میشود...
دستانی میلرزد...
وچشمانی بسته میشود...
نگاه ها به این سوی وحشت حرکت میکنند و لحظه ب لحظه نابودی دختری را مینگرند....
که...
از تمامی این لحظات رنج میبرد
صدایی اشنا ب گوش میرسد....
زمزمه های پیاپی روی مغز این دختر تنها رژه میروند و اورا آزار میدهند....
چهره های متفاوت و ترسناک....
رمان <<جیغ>>

دانلود رمان حصار تنهایی من به قلم پریبانو

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ

دانلود رمان حصار تنهایی من کامپیوتر،pdf،اندروید

دانلود رمان جدید حصار تنهایی من برای کامپیوتر Pdf
دانلود رمان بسیار زیبای حصار تنهایی من برای گوشی اندروید و آیفون
رمان حصار تنهایی من را با لینک مستقیم و رایگان دریافت کنید

نتیجه تصویری برای حصار تنهایی من
نویسنده : پریبانو

صفحات : 1203

خلاصه رمان :

 قصــه درمورد دختری به اسم آیناز که نه زیبایی افسانه ای داره که زبان زد خاص وعام باشه نه پول وثروتی که پسرا برای ازدواج با اون به صف باایستن….دختری با قیافه معمولی که تو همین جامعه زندگی میکنه….وبر خلاف تمام دخترا که عزیز کرده باباشون هستن این دختر نیست…



دانلود نسخه های موجود


دانلود نسخه کامپیوتر به صورت کامل PDF


دانلود نسخه اندروید برای موبایل با فرمت APK

نظرات  (۷)

یکی از بهترین رمان هایه که خوندم حصار تنهایی من واقعا عالییییییییییییه

پاسخ:
خوشالیم ک خوشت اومده...
پاسخ:
:|

وایی عالیههههه

پاسخ:
مرسی وخت گذاشتی

واقعا عالی بد من اخرش گریه کردم

 

پاسخ:
😊😊
خآشالیم ک خوب شده...!!!
اون اشکاتو هم پاک کن برو رمان بعدی😉😉

بهترین رمان دنیا

قلم قوی و محکمی داشت 

زیبا و روون نوشته شده بود

قسمت نامفهوم هیچ عنوان نداشت 

ساده بود

چون یک نویسنده هستم این حرف هارو میزنم وگرنه عالییییی بود

عالی بووووووووووود

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی