رمان دون

رمان انلاین به همراه درخاستی های شما :)

رمان دون

رمان انلاین به همراه درخاستی های شما :)

رمان دون

پیشنهاد ویژه ی سرآشپز
رمان جیغ
............
ترس...
دلهوره....
با وجود این همه ظرافت دخترانه....
رویارویی با اتفاقاتی که هیچ وقت ب ذهنشم نمیرسید با ان ها روبه رو شود
اشک هایی سرازیر میشود...
دستانی میلرزد...
وچشمانی بسته میشود...
نگاه ها به این سوی وحشت حرکت میکنند و لحظه ب لحظه نابودی دختری را مینگرند....
که...
از تمامی این لحظات رنج میبرد
صدایی اشنا ب گوش میرسد....
زمزمه های پیاپی روی مغز این دختر تنها رژه میروند و اورا آزار میدهند....
چهره های متفاوت و ترسناک....
رمان <<جیغ>>

رمان فرشته من نوشته Fereshteh27

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۵۰ ب.ظ

فرشته ی من

نویسنده : فرشته تات شهدوست

Fereshteh27






ژانر : عاشقانه

این رمان با نام  ( نامادری هوس باز من ) هم  نامیده شده


موضوع رمان  :

رمان درباره ی دختری به اسم فرشته است که خانواده اش میخوان اونو به اجبار و به خاطر پول و به اصرار نامادریش بدن به یه پیرمرده پولدار.در حالی که فرشته 20 سالش  " بیشتر نیست.شب عروسیش قبل از عقد به کمک دوستش از خونه فرار می کنه و اینجوری مسیر زندگیش تغییر می کنه ... " پایان خوش "

نظرات  (۳)

 تا من یک رمان بخوانم ماه ها ماها طول میکشه

باید از دوستم دعوت کنم
 دو سه روزه میخونه و خلاصه میگه :)
پاسخ:
خخخخ من یه روزه یه رمان 1000 صفه ای میخونم البته وقتی حوصلم سر بره
یه دوست دیگم هر وقت زنگ میزدم یا زنگ میزد میگفت رمان میخونه

میگفت چند تا رمان دانلود میکنم توی یه هفته تمام میکنم

خلاصه هم میکرد موندم چطور یادش می موند :/

باز من نمیتونم تند تند بخونم 

واو چه زیاد ◉_◉


پاسخ:
خخخخ پس وبو بهش حتما معرفی کن
حتما :)
پاسخ:
ممنانم عشقی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی