رمان دون

رمان انلاین به همراه درخاستی های شما :)

رمان دون

رمان انلاین به همراه درخاستی های شما :)

رمان دون

پیشنهاد ویژه ی سرآشپز
رمان جیغ
............
ترس...
دلهوره....
با وجود این همه ظرافت دخترانه....
رویارویی با اتفاقاتی که هیچ وقت ب ذهنشم نمیرسید با ان ها روبه رو شود
اشک هایی سرازیر میشود...
دستانی میلرزد...
وچشمانی بسته میشود...
نگاه ها به این سوی وحشت حرکت میکنند و لحظه ب لحظه نابودی دختری را مینگرند....
که...
از تمامی این لحظات رنج میبرد
صدایی اشنا ب گوش میرسد....
زمزمه های پیاپی روی مغز این دختر تنها رژه میروند و اورا آزار میدهند....
چهره های متفاوت و ترسناک....
رمان <<جیغ>>

رمان چیزی شبیه سرنوشت به قلم اصغر زاده

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

دانلود رمان چیزی شبیه سرنوشت

 

دانلود رمان چیزی شبیه سرنوشت

 

خلاصه :

دخـتری تربیت شده در خلاف اما بیگناه! پسری نفوذی و دلباخته‌! و در آخر عشقی نفس‌گیر! اما آیا سرنوشت فرصتی به این عشق میدهد! چه میشود سرنوشتِ دخترِ عاشق و شکست‌خورده‌ی ما! تـینا دختری تنها در یک خانواده‌ی خلافکـار و یزدان پسری نفوذی در باندِ بزرگِ پدرِ تینا و…. داستانی ناب و متفاوت! عاشقانه‌ای دلخراش! داسـتانی غمگین با پایانی خوش


 

قسمتی از متن :

با صدای تـیر با هینِ بلندی که کشیدم از خواب پریدم،با اینکه دیگه این صداها عادی شده بود اما هنوزم بعضی‌وقتا تن و بدنم را میلرزاند.
معلوم نبود باز دخلِ کدام بنده‌خدایی را آورده بودند!
دستی رو صورتم کشیدم و با نگاه به ساعت که نه‌و‌نیمِ صبح را نشان میداد از رو تخت بلند شدم،پتوی زرشکی رنگم را رو تخت مرتب کردم

و به سمتِ پنجره رفتم،پرده‌ی لیمویی رنگ را کنار زدم که نورِ آفتاب با چشم‌هایم برخورد کرد!
سریع چشم‌هایم را بستم و عقب‌عقب رفتم.
موبایلم را که بالای تخت بود چک کردم و رفتم تو سرویس بهداشتی…آبِ سرد باعث شد کمی از کسالتم کم بشه.
با حوله‌ی زرشکی رنگم دست و صورتم را خشک کردم و بعد از شانه کردنِ موهایم از اتاق خارج شدم،از پله‌های مارپیچ شده پایین رفتم و باز

صدایِ لوسِ و نق‌نقویِ بردیا تو گوشم اکو شد!
اخم‌هایم را توهم کشیدم و مستقیم به سمتِ آشپزخانه رفتم،مژگان زنِ دومِ پدرم داشت برای پسرِ ته‌تغاریش که جونِ بابام بود

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی